torsdag 14 februari 2008

Mitt hjärtats dag<3



Har fått världens vackraste ros av världens vackraste människa.
För 125 kr!! "för en fucking blomma" hahah, älskar dej Andreas.


Du är den jag saknar när jag precis skiljts från dig.
Du är den jag pratar om allt med.
Du är den som kan torka mina tårar när jag är ledsen.
Du är den jag tänker på hela tiden.
Du är den som kan göra mig ofattbart lycklig.
Du är den som kan såra mig som ingen annan.
Du är den som peppar mig när allt känns hopplöst.
Du är den som får mig fortsätta orka.
Du är den som jag aldrig skulle tveka att dö för.
Du är den jag litar på till 100%
Du är den som jag tänker på när jag vaknar.
Du är den jag anförtror allt åt.
Du är den som alltid kommer vara min.

JAG ÄLSKAR DIG!
SKULLE GÖRA VADSOMHELST FÖR ATT ALLTID HA DIG VID MIN SIDA.

Obeskrivligt många kyssar till den jag älskar mest på denna jord på alla hjärtans dag.




Inga kommentarer: