onsdag 13 februari 2008

Solen skiiner

Bergas view idag. Mysiiigt.

Vi låg och solade ute idag, råååsköönt:) Så härligt när det är sånt vårväder.
Fåglarna låter fan o det blommar. Sjukt, de är fan Februari. Lite läskigt med...

Lp kom och jag hängde med honom ett tag, sen åktes det hem och jag mådde illa. Som vanligt nu förtiden :s

Har so-prov imorgon och det kommer gå åt helvete, Inga lägger så fucking svåra prov, dessutom har vi bara haft en vecka på oss att lära in oss fyra hela religioner. Hon kräver för mkt.

Shit. Trött som uti helvete.

Imorse bråkade jag med Isabella, det var kul. Hon är rolig, säger emot sig själv, tvekar, försöker kaxa men det slutade med att hon bad om förlåtelse med massa fjortis äckel jag-älskar-dig-gumman-snack. Tillslut grina hon. Herregud.

Jajja. Nu ska jag sova, mår fortfarande dåligt.

goodnighttt

Inga kommentarer: