söndag 10 februari 2008

Mymu


namn - Erika
födelsedag - 25 februari
hemstad - Uppsala
ögonfärg -blåå
hårfärg - blond
längd - 165?
högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
civilstatus - pojkvän
stjärntecken - fiskarna
skostorlek - 38-39
är dina föräldrar skilda - nej
skor i dag - Gant och tofflor
svagheter - elak
rädslor - skräckfilmer bla
mål för året - ingen aning
det första du tänker på när du vaknar - Andreas
när går du & lägger dig - Andreas
mest saknade minnet - oj måånga..

ANTAL

antal förhållanden - ett seriöst
antal syskon - en lillebror
antal piercings - 6 i öronen, tidigare läpp piercing
antal tatueringar - ingen

FRAMTIDEN

namn på barn - vet ej
vad vill du bli när du blir gammal - ingen aning
drömjobbet - ingen aning

FAVORIT

mat - tacos
sport - ingen aning
djur - hundar tror jag
glass - piggelin
godis - dödskallar
låt - finns hur många bra låtar som helst !
nummer - 27
tuggummi - hubbabubba?
helgdag - lördag
årstid - sommar
tandkrämsmak - vet ej
radiostation - ?

HAR DU NÅNSIN

varit kär - mm : )
blivit dissad - hm venne
rymt hemifrån - nepp men jag hade mina planer
skolkat - för mkt
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - inte vad jag kommer ihåg
spytt i skolan - nej
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - hahah jaaa
sett en död människa - japp
ätit sushi - jaaaa
retats - alltid

14 SNABBA

cider eller öl - öl
pepsi/cola - cola
mc donalds/burger king - Mc donalds
kärlek eller sex - Andreas
choklad/vanilj - vanlij
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg - kött
tv/film - film
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - adidas
kinesiskt/mexikanskt - asiatiskt haha
kakor/paj - paj
mtv/vh1 - mtv
blind/döv - döv

KAN DU

gå ner i splitt? - absolut inte, (men kunde ett tag)
skriva med båda händerna - ja men det ser för jävligt ut när jag skriver med vänster
vissla - japp
blåsa en bubbla - yes
ha dina ögon i kors - haha a
nudda näsan med tungan - jajamän

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - hmm mamma tror jag
du pratade med - älsklingen
du msnade med - Petriis
du kramade - Gullan
du skällde på - älsklingen tror jag

SENAST DU

skrattade - för en stund sen
grät - hm kommer inte ihåg
filmen du såg - The day after tomorrow (det lilla jag såg, sov typ hela tin)
tuggade tuggummi - nyss
drog ett skämt - hahaaa mamma idag
sjöng en sång - en hel sång?

VAR ÄR DU

vad ser man utanför ditt fönster - ingenting, det är mörkt ute.
lyssnar du på musik nu - japp
vad är det på din musmatta - jag har ingen musmatta, laptop

HAR DU NÅGONSIN

blivit kallad hora - mmm
ljugit om din ålder - japp
bråkat utan anledning - ja

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

rökt - slutat
shoppat - yeeees
skejtat - nej
bakat - nej
motionerat - ja
solat - solarie ja : )

Inga kommentarer: