söndag 10 februari 2008

oh happy day



Ursh. Söndagsmorgon.
Jag mår verkligen inte bra och magen gör ont. Ändå ska jag jobba..

Har nån dålig period nu igen då allt bara inte funkar känns det som. Jag orkar inte jobba, jag orkar inte gå i skolan och jag tycker verkligen inte att den är kul, jag är väldigt trött hela tiden, jag är stressad över lön och pengar. Kolla: jag slarvade bort mammas batteri till hennes kamera, och måste köpa ett nytt för 850 spänn. Ovärt. Sen så har jag en mobilräkning på ca 1100 att betala, plus att jag verkligen behöver fixa mina skor. Min lön kommer inte att räcka till något annat än typ viktiga, tråkiga skulder.
Fy fan.

En skön sak är iallafall att sportlovet är här snart. Jag ska till Tänndalen med familj och morbrors familj, ska bli kul att mina kusiner Lukas och Johann också ska med, så att man har några att umgås med. Ska träna ännu mer på skidor, det börjar ge med sig litegrann iallafall.

Aja dagens plikter kallar:)

byebye ha en bra dag



Inga kommentarer: