torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag


Hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans daaaag!

Bilden är det mms jag fick av nått nummer jag inte har på mobilen, men tack till den som skickade det iallafall! (skitkonstigt, jag kan inte ta emot mms på mobilen, måste logga in på telias hemsida och se det där.... nån som vet varför? kanske att det inte ingår i mitt abbonemang?)

Mamma var urgullig imorse, väckte mig med varm choklad och frukost på sängen, sen fick jag lite smått och gott. haha min älskade älskade mamma<3

Skolan var helt ok, kändes som om vi inte gick på några lektioner alls, trots att det enda jag struntade i var So:n, sista lektionen. Jag skulle haft prov på världsreligionerna...

Min mobil har bombats av gulliga sms hela dan, och folk har skickat kedjebrevs sms (som jag hatar) hela tiden me. Jag har försökt att vara extra snäll idag och det har väl funkat. sådär.

Det har varit aaaskallt idag, imorse sken solen så jag tog skinnjacka, men det har jag verkligen ångrat under dagen. Jag stod och väntade på bussen nu på kvällen, den var försenad me typ tio min, alltså, jag frös så mycket att det var äckligt. Jag skakade, jag lovar. Uuuurssshh..

Får sluta tro att det är sommar bara för att solen skiner!

Inga kommentarer: