onsdag 25 juni 2008

USA besök


Nu har de åkt igen, Maggan och Emma och en jävla massa djur.
De hade med sig tre katter och en hund, som de åkt i plan med från USA. Dom djuren har rest så otroligt mycket så det knappt är sant, då den här familjen har bott i princip över hela världen. Men nu ska de tillbringa sommaren i det sköna Sverige.

Maggan (på bild) är mammas kusin och det är så vi känner dom. Det är Elisha (hennes man) och deras barn Hanna (19), Björn (18) och Emma (15) som deras familj består av, men de andra var ute på annat, så det var bara Maggan och Emma som kom och hälsade på.

De är i deras hus som jag kommer bo i om jag EVENTUELLT tar mig till USA i sommar. Jag vet inte om jag faktiskt känner för det.

Saknar dom redan, de är en underbar familj verkligen.

Inga kommentarer: