fredag 20 juni 2008

Personalfesten



Kan tyvärr inte lägga ut fler bilder än dom här två, då jag inte vet om alla vill och godkänner det, så för att slippa ev. missförstånd och komplikationer nöjer jag mig med dom här två.

Vi hade det riktigt kul iallafall, först var vi på bowlaget och ja, bowlade.
Jag gjorde iallfall minst tre strike, men Gullan var bättre och jag kom tvåa eller trea tror jag. Det visade sig att bartendern, Gustav, kände min kompis Johanna lite, så vi stod och snackade ett ganska bra tag. Han var en kul prick.

Det blev mycket skratt, drinkar och framförallt bländade ögon av min kamera, som har en overkligt stark blixt. Haha, på slutet ville ingen ställa upp på bilder i vetskapen om att man skulle bli tillfälligt blind i typ 5 min. Men vi hade det riktigt trevligt allihopa och hela kvällen kändes lyckad.

Sen skulle bla. Allan och Raffe till BJ, och det kom lite annat folk så vi bestämde oss för att dra från bowlaget. Många tackade för sig och drog iväg på annat håll.

Vi drog till Terassen istället. Nu var det bara typ sju pers kvar (och ingen av dom jobbade på Jalla förutom Micho, Nina och jag, utan det var kusiner och kompisar till Micho) och det hela blev lite mer personligt och det var riktigt trevligt, jag och Nina kom varandra närmare bland annat.
Vi hade en mysig pratstund allihopa och alla var så underbara att man bara ville krama om dom och aldrig släppa taget. Det är sjukt vad vissa människor kan göra att man mår bra, vissa som man verkligen inte förväntade sig det av.

Efter nån timme började jag motvilligt känna att jag borde åka hem, så jag beställde en taxi.

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!

Inga kommentarer: