lördag 7 juni 2008

trevliga lördag


Har haft en jätteskön dag, varit helt utan föräldrar och bara verkligen haft det roligt och skönt.
Axel hade öppet hus på förmiddagen då han tog studenten i torsdags, det var trevligt med massa god mat, champange och jordgubbar.

Sen kom min kusin Hanna hem till mig och tillsammans solade vi hela eftermiddagen. Vi hade det riktigt mysigt och grillade senare nu på kvällen med massa tjejsnack och senare oavbrutet gråtande till klassikern "The Green Mile". Den är så fruktansvärt söt!
Lika söt som min underbara Hanna.

Nu har Hanna precis gett sig av mot Stockholm igen och vi har bestämt att hon och jag måste träffas oftare. Redan nästa helg kanske, om inget annat dyker upp.

Jag ska gå och lägga mig. Den tiden jag egentligen skulle lagt ner på att renovera mitt rum lades på Hanna istället, så imorn ska jag upp klockan 8 och börja med det. Sen klockan 12 börjar jag jobba.

Hörs imorn!

ÄLSKAR DIG ANDREAS

Inga kommentarer: