torsdag 12 juni 2008

Hej sommarlov

Information sen sist.

*Sverige vann över Grekland med 2-0.
Vi har nog gjort det fulaste målet i em:s historia.

*Jag KLARADE seglingsprovet. Det var jättejobbigt, svårt och hemskt, men jag blev godkänd så jag är riktigt glad. Conny satt och grillade mig helt, jag grät typ när jag kom ut därifrån. Aldrig igen.

* Det blev inget piercande av Almas läpp, senare nån gång.

*Nu har jag sommarlov. Det känns jättekonstigt och jag fattar inte att jag har gått ut 9an. Fattar inte att jag typ aldrig kommer träffa de personer jag i princip har träffat varje dag i tre år nu. Att allt jag upplevt på Berga endast nu bara är minnen, det finns inget att gå tillbaka till och göra igen, känna sig trygg hos. Allt är så slut.
Det konstiga är att jag inte har gråtit en enda droppe under/efter skolavslutningen. Jag har hela tiden känslan av typ sorg, och att det känns som om jag ska börja gråta, men det kommer ingenting. Det kommer nog bli värst veckan innan skolstarten, jag tror inte jag kommer fatta förens då att jag inte kommer gå till gamla, hatade men samtidigt älskade, trygga Berga igen.
Ursh. Jag vill inte bli stor.

*Jag hade ju avslutning igår, och det var värdelöst väder. Vi satt några stycken på storken och fikade efter avslutningen och de va trevligt. Klockan 6 åt jag middag med familjen och min morbror Pärs familj. (Camilla och mina 2 kusiner Lukas och Johann.) Vi åt på tzatsiki och jag åt så mycket att jag fan sprack. Hade skitont i magen hela kvällen sen. Den skulle börja med fest men p.g.a. väder och magont struntade jag i det och åkte hem till Andreas och gick och la mig tidigt. Så party var min avslutningskväll.

* Jag har jobbat idag, med min favorit Michilin. Vi har haft riktigt kul och Robert blev seriöst irriterad på oss då vi mest har skrattat än jobbat idag.
Systra mi<3

Nu är jag trött, nattiii

Inga kommentarer: