onsdag 25 juni 2008

Creative Zone

Idag hade jag klipptid på Creative Zone som ligger på kungsgatan, inte någon ny salong, men ny lokal. Direkt när jag kom in kom en jättegullig tjej fram och "tog hand om mig", och frågade lite vad jag hade tänkt och vad hon som frisör skulle vilja göra med mitt hår. Sen visade hon mig till en massagestol och jag fick håret tvättat, och hon masserade verkligen hårbottnen, jag satt mest och rös för att det var så skönt. Sen fick jag inpackning och fick ligga och slappna av i typ tio min. Efter det handdukstorkade hon håret och vi gick tillbaka till "klippstolen" eller vad jag nu ska kalla det. Hon fönade håret torrt, la i ännu lite till inpackning och började sen platta och klippa. Hon var hur trevlig som helst och många av frisörerna kom fram och gav tips och gav komplimanger, jättegulliga hela högen.

Resultatet är jag jättenöjd med och jag blir definitivt en stammis!
Gå dit, rekommenderas verkligen.

Klippningen låg på 470 kr.

Vill ni få bekräftelse på hur bra dom är?
klicka här!

Inga kommentarer: