lördag 4 oktober 2008

lägenhetssökande och visningar

Pappa, mamma och jag ska på torsdag den 9 åka och kolla på skönheten här under.
Jag är obeskrivligt trött på familjelivet här ute på landet med all planering, bussjävlarna, inständheten, avståndet från stan, ja allt.

För ett tag sen bara bröt jag ihop, började gråta och bara typ skakade. Det var ingen stor grej som utlöste det hela, mamma undrade bara om jag hade tagit undan min tvätt- men det räckte för mig just då. Mormors död + en del andra grejer gör att jag blir frustrerad och har svårare att tåla saker som jag i vanliga fall inte har något problem med.

Så, för att jag ska få komma bort och börja leva lite eget ska vi kolla runt på lägenheter, och den här under verkar väldigt bra. Vi delar på hyran, så jag betalar halva och mina föräldrar andra halvan.

Den ligger i salabacke och är en Etta. Typ tio minuter med cykel från Fyris.














Inga kommentarer: