lördag 27 september 2008

höst

Hej,

efter Amina så åkte jag hem till Patrik och sov över där, och av någon anledning sov jag jättedåligt haha. Vi var uppe till typ halv tre och sen när vi skulle sova var jag trött, men det gick bara inte. Oavsett hur jag låg, på sidan, på mage, på rygg, med armarna runt honom, med honom med armarna runt mig så GICK DET INTE.

När klockan ringde (kl. 06.15) så bara utbrast jag "driver du med mig?"
Det kändes inte som om jag sovit i mer än 20 min.

Trött börjar jag klä på mig, fixar till mig och säger hejdå till Patrik, och tar bussen 07.00 från honom ner på stan, där jag köper en kaffe och sedan tar bussen hem till mig 07.35.
Varför detta då?
Jo därför att mamma fått för sig att prova spela golf med mig kl. 9.

Golfen var väl sådär, vi hade en jätterolig coach eller vad man kallar dom, men jag var så trött att jag knappt orkade hålla i klubban.

Nu sitter jag med en stor kopp te i soffan och gosar.
Det är så härligt den här tiden på året, när solen fortfarande skiner och allt har så fina färger, när inte slask och regn har kommit än. Nu är hösten är riktigt mysig.

Inga kommentarer: