torsdag 4 september 2008

Bla bla bla

Long time no seen.

Jag har noll intresse för bloggen och det resulterar i inget skrivande. Jag har iallafall börjat på Fyrisskolan nu, det är nytt och roligt och jag trivs med både klass och lärare.

Idag drog vi ner på stan allihopa efter skolan, men jag gick och mötte Alma på Katedral efter ett tag. Då ringde Robban (min chef) och kollade hur jag hade det. Jag svarade att jag hade det bra och han frågade var jag var, jag skulle ju jobba idag. Jag sa att jag jobbade ju inte alls ju, men, kom på att han hade rätt och att jag skulle bli en timme försenad. Haha men, men, sånt händer ibland och jag fick ju inte sparken så.. :) Men jag skämdes som fan.

Dessutom hade jag planerat för en skön hemma kväll med film och gå och lägga sig tidigt, men så blev det ju inte. Nu kom jag hem halv elva istället, är as-trött och har ont i huvudet.

Fan jag hatar att vara glömsk.

Inga kommentarer: