lördag 11 oktober 2008

:)


Min ambitiösa frukost.
Fil med vindruvor, caschewnötter, äppelbitar,
russin och müsli + äggröra, avocado, juice och te.


Igår åkte Robert och jag till Stockholm. Det var tänkt att vi skulle vara tjejerna men p.g.a. vissa omständigheter blev det bara jag och Robert

På tåget satt det två fjortisar som vräkte ur sig ord som hora, slampa, fitta, kuksugare osv till konduktören (heter det så?) för att de hade glömt sina leg och inte kunde bevisa att de var 14 (de skulle nämligen åka på en killes vuxen biljett, och då får man högst vara 15 år). Alltså skulle jag vart konduktören skulle jag kasta ut dom på direkten, fyfan att få höra sånt där.

Hursomhelst.
Vi frågade om vägen typ 100 ggr, och ett tips är att aldrig fråga om vägen på Waynes längs Drottninggatan! Efter en hel del springande så hittade vi hursomhelst till piercingstudion och eftersom jag ska på min mormors begravning på torsdag och jag ska sjunga så ville jag inte pierca tungan. Den skulle ju kunna vara uppsvullen och då blir det svårt att både prata och sjunga.
Så.. det blev naveln istället.
Gjorde inte ett dugg ont faktiskt.

Så blev det med det, men antingen nu på fredag eller nästa fredag åker jag dit igen och piercar det jag tänkte, tungan alltså. :)

Inga kommentarer: