tisdag 7 oktober 2008

härligt. :)


Härlig vecka, ska dra den i stora drag.

* I måndags visade jag mina hårfärgnings kunskaper på Rojdjas tjocka hår. Det blev svart, som det skulle bli och både jag och hon var nöjda.

* I idag (tisdag) hade vi håltimme i typ tre timmar så Sami, jag, Robert, Rojdja, Carlo, Kristoffer och David gick ner på stan och tog det lugnt, där träffade vi på Sara och några av hennes kompisar, trevligt. Sen satte vi oss på de nybyggda sittsakerna vid ån, bortanför bryggan och solade och rökte. Det var mysigt.

* Imorn, (onsdag) så ska jag på en introduktions/handledar kurs så att jag kan få börja övningsköra.

*Torsdag: VISNING AV LÄGENHETEN! <3

*Fredag, jag åker till Stockholm och piercar mig! TUNGAAAN.

* Lördag: På förmiddagen visning av en annan lägenhet i Salabacke, sen fika med flickorna och senare på kvällen ngt kul.

*Söndag, ledig från Jalla!


Men för att nämna lite mer om idag så hade vi matteprov i matte A på morgonen, och efter det hade vi inga lektioner förens 14.20. Så vi som jag skrev längre upp gick ner på stan och hade det mysigt, njöt av det då varma vädret.

Sen så måste jag bara berätta en sak- idag gick jag förbi en älg!! Jag var rädd, men jag måste ju fånga alla historiska ögonblick så jag tog upp kameran försiktigt ur min väska och försökte ta ett kort på den. Ursäkta kvaliten, men jag skadade, dels för att jag var helt sjukt kall och frös så jag darrade, men också att jag var rädd. Om ni anstänger er lite så ser ni den.

Nej nu ska jag sova, är jättetrött.
Ha det så bra!
kram

Inga kommentarer: