fredag 28 september 2007

sociaaal igen

Inatt ska de festas. Jag känner mig mycket bättre och har bestämt mig för att hänga med ut iallafall, även om jag fortfarande är lite sjuk. Jag har saknat så att umgås med folk, så.. today is the day.

Annars har jag städat, vart fett duktig med gitarren, inte tittat på någon film, lagat pasta som jag åt, och ordnat med allt runt omkring mig. Alltså har jag gjort stora framsteg under dagen. Ni anar inte hur jävla god pastan blev, med ruccola, soltorkade tomater, fetaost, kyckling.. asså jag blir fan sugen igen..

Pratade i telefon med kajsa som bor i stockholm (din skit, kmr aldrig förlåta dig för flytten) gud vad längesen de va vi hördes.. Jenny: vad sägs som en helhelg med oss alla tre? Jag o Kajsa got plans now..

Nej nu väntar Vickan o hon tutar. Chilla..

Puss på er

Inga kommentarer: