onsdag 26 september 2007

sjuksjuksjuk

Jag har sååå tråkigt nu. Börjar bli riktigt trött på att vara sjuk, kan ju inte göra någonting!!
Nu kollar jag i genomsnitt på 5 filmer om dan, pratar en massa i telefon och bara sitter framför datorn. Jag har hög feber, har inte ätit sen i torsdags, (om man inte räknar med barnyoghurten i en sån här liten kartong som jag gick i mig i morse) och jag får inte träffa några andra än dem i familjen för jag e smittsam. FUCK THIS. Dessutom är jag trött hela tiden eftersom jag inte får i mig ngn näring.

Men jag är på bättre humör än igår iallafall.

Idag/under natten har jag kollat på :
- The Contract
- Chasing Liberty
- Alexander den store
- Ondskan
- och Borat..

Jag har ätit en liten yoghurt, vilket var såå gott.. Jag har en mage som låter som ett stridsflygplan kan jag säga.

Jag har haft raggsockor, mjukisbyxor, polotröja och en tjocktröja på mig, men ändå fryser jag för febern inte kan bestämma sig.

Men annars har jag det bra, Petra kom och hälsade på med choklad o grejjer, även om hon inte fick.. Men jag blev iallafall glad ändå. Tack gumman <3

Jag ska snart få min lön, yesss, eller vänta.. Jag fick den igår förresten! Åh, nu har jag massa pengar att slösa bort på kontot. Men först måste jag köpa ett kontantkort, så att jag har en mobil jag kan använda igen. Men än så länge, otroligt nog, har jag inte brytt mig om att jag inte har ngn längre. Har liksom glömt bort den, och det trodde jag var omöjligt. Var ju helt beroende förut.

Det var ju väldligt intressant. Fyfan vad jag har tråkigt.

Nej nu ringer min älskling.

Ciao.

Inga kommentarer: