lördag 29 september 2007

Fotooon

katteeen! <3> underbara du<3>

mys me cilla

chill i somras med petra - jag njöt ;)

nyvakna sötisar



bring me some peace (Linda du missade verkligen den kvällen)




haha, alma @ our old place


Lördag. Nice.

Natten igår va underbarish, vickan den £@#&%+* var galen, och alla andra me, och hon har färgat en del av håret grönt. Shiit bruden.

Jag har rensat upp alla mina bilder idag, lagt i mappar o så, så jag känner mig duktig. Hittade massor av bilder jag glömt bort, lägger upp dem här så ni får se vissa. haha...

Nu, från och med måndag ska jag vara på palms i två veckor, 10- 17.. Vi får väl se hur det blir. Känner mig inte så pepp faktiskt. Men de ordnar dig, det gör det alltid. Om inte annat så får jag väl ringa "hej-jag-har-jättejobbig-röst-och-tror-att-jag-är-ungdomlig"- bruden, så får hon fixa något åt mig istället..

Inte vackert väder, har vart regnigt hela dan och nu är kl. 01.57 och det regnar fortfarande. Pisstråkigt. Vickan kom över och vi hade de mysigt, tjejsnack och citron te.

Och jag saknar Andreas jätte mkt, du vet att jag äääälskar dig gubben. <3

Inga kommentarer: