söndag 30 september 2007

Söndags rapport

Sammanfattning av veckan:

Veckans....
-Höjdpunkt: När jag fick träffa folk igen (fredags)
-Bottennapp: Att jag blev förkyld dessutom, på körtelfebern o de..
-Person: Andreas<3
-Tv program: Idol
-Låt: Every breath you tack (för jag kan spela den på gitarren nu, proud)
-Café: Inte vart på ngt mer i veckan än Lion, så det blir.. Lion.
-Kommentar: "ha det bra och bli längre" ,by ******. Vah?? :D
-Hemsida: www.nelly.se
-Bästa inköp: hårsprayen
-Smink: Dior bronze sun powder spray, man ser verkligen piggare ut!
-Roligaste: När Petra ramlade ner för trappan
-Tråkigaste: Att va sjuk hela tin.


Idag var det söndagsfik med tjejerna, myyys. Caffé latte och toast, gött. Linda berättade att hon hade hoppat fallskärm, visade bilder och fyfan vad jag aldrig kommer göra det. Typ 4000 meter upp i luften. Men hennes instruktör hade vart "helt gryymt het" enligt henne, så hon tänkte väl bara på honom.. :)

Nu ska jag skriva uppsats, har verkligen ingen lust.
Sen ska jag lägga upp bilder här på vårat hus främst till alma, som velat se hur det är. Jag lägger nog upp bilderna först. Kanske jag är lite hungrig? Niklas kanske behöver hjälp med öh.. läxorna? Märker ni hur mkt JAG INTE VILL SKRIVA UPPSATS..

Cya<3

Inga kommentarer: