måndag 15 december 2008

Berga minnen

Här är lite bilder som för mig ger väldigt starka minnen till Berga.
Ibland kan jag tänka att det är hur skönt som helst att slippa skiten,
men nu när jag laddat upp massa bilder väller minnena tillbaka och jag blir nästan tårögd.

Ni får tåla att inget är i tidsordning, utan att allt är blandat.
Jag orkade bara inte.
:)

BERGA
balen
:)
:)
max tattoo
saras tattoo

9a
haha jag och alma till höger, kolla våra ansiktsuttryck
fritt fall - jag var rädd...
den dagen... hahah
8an
KJELL KJELL KJELL, underbaraste KJELL
RÖK HÖRNET med Almiiis. Även Louise då och då när hon gick på skolan.

mansor el stekare i solen
Lp
Arash
Hanna och Filip
Jag och Sara
typiskt berga, det var nationella proven och jag kunde sitta och ta kort?
trapphallen
katten som vi hittade som döptes till hundra olika namn
bildlektionerna
korridorerna
blå dörra

Birgitta och Maria
Aline och Adde
Edvin- såklart

coola "moppe gänget"
"Sailors" som Conny kallade oss

Inga kommentarer: