onsdag 2 juli 2008

lillebror


Idag har jag bidragit till Blondinellas miljonkonto.
Jag spanade in hennes internet butik och hittade dagens erbjudande,
den här.
Halva priset och jag är i brist på foundation, dessutom är den bra, så jag slog till.
Varsegod Blondie.

Imorgon kl. 11.09 tar Nicke och jag tåget mot Stockholm för att spendera hela dagen där. Först blir det shopping och sen grönan kl. 15.00-22.00. Lite synd att det är buss-strejk, blir knepigare än vad det skulle kunna vara, men det får bli taxi från grönan till stationen på kvällen. Tåget går 23.11 så är tillbaka i Uppsala runt 12 på natten.
Heldag med lillebror alltså.
Myspys.

Måste berätta att jag idag fick hem min supersexiga kamera jag beställde för ett tag den.
Direktimpork från Dubai haha. Tack morbror!

1 kommentar:

Anonym sa...

yeah! thats awsome!! i like it!


berto xxx