fredag 4 juli 2008

Åhej

Dagen igår blev riktigt lyckad, Niklas och jag hade det mysigt tillsammans.

Först shoppade vi, jag hittade bl.a. en grå, vanlig kofta som jag letat efter länge, och en ny väska. Niklas var väl inte såå road av min rea hysteri men han fick hålla sig.

Runt tre tog vi taxi till Grönan. Niklas var jättelycklig och skulle åka ALLT sa han, och det bevisade han också. Han åkte verkligen allt, fritt fall tilt två gånger i rad t.ex.
Jag skippade tilt men åkte faktiskt fritt fall.

Ja, vet inte riktigt vad mer jag ska berätta om just Grönan.. Vi hade det kul, helt enkelt.

Vi mötte Hanna (♥) på stationen och käkade med henne där. Hon är på riktigt helt underbar. Vi insåg att vi hade en jävla massa att prata om så efter den 25:e (alltså dagen då lön kommer) ska vi ta nån hel-helg tillsammans och shoppa och prata och gå ut och bara ha det så bra.
Längtar redan.

Nu ska jag äta frukost, hörs senare!

Inga kommentarer: